• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховуємо патріота України

/Files/images/символ 2.jpg

Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.

В. О. Сухомлинський

Патріотизм не закладений в генах, він явище соціальне по своїй природі і тому не успадковується, а формується.

/Files/images/25074b5ab8c4ро.jpg

Національно – патріотичне виховання дітей та молоді визнано в Україні пріоритетним напрямом державної політики.

Основною метою національно – патріотичного виховання є формування національно - свідомого громадянина на шляху демократичного розвитку нашої держави. Адже саме українцям притаманні любов до рідної землі, гордість за своє історичне минуле, повага до звичаїв, традицій, культури, духовних надбань нашого народу.

Для українського народу патріотизм був і є найбільшою національною цінністю.

/Files/images/8fea5b0de0b716dd1e1f6df5ac2092dc_3.jpg

Теоретичною базою для організації національно – патріотичного виховання є Конституція України та Концепція національно – патріотичного виховання молоді . Відповідно до цієї Концепції розроблено план заходів, що дозволяє школі проводити цілеспрямовану, систематичну відповідну роботу.

Працюючи над реалізацією Концепції національно - патріотичного виховання, педагогічний колектив Захарівського НВК КЗ "Глинське НВО" всю виховну роботу спрямовує на виховання свідомого громадянина, патріота України. Так, в усіх класах навчального закладу оформлені куточки державної символіки, де учні мають змогу ознайомитися з державними символами України – Гербом, Прапором, Гімном. Класними керівниками та класоводами під час проведення класних годин, тематичних заходів виховується повага до державної символіки. Виховуючи повагу до історичного минулого нашого народу, учні беруть участь у різноманітних представницьких масових заходах, що надає їм не лише неоціненний досвід набуття навичок науковості, пошуковості але й учить поважати традиції свого народу, його велику культурну спадщину.

Головною домінантою національно-патріотичного виховання є формування в особистості ціннісного ставлення до навколишньої діяльності та самої себе, активної за формою та моральної, за її змістом, життєвої позиції.

Основними принципами національно-патріотичного виховання є:

- Принцип національної спрямованості виховання, який передбачає формування у молоді національної свідомості, любові до України, свого народу, шанобливого ставлення до його культури, здатності зберегти свою національну ідентичність, пишатися приналежністю до українського народу, брати участь у розбудові та захисті своєї держави;

- Принцип цілісності означає, що виховання організовується як системний педагогічний процес, спрямований на гармонійний та різнобічний розвиток особистості, формування в неї цілісної картини світу, передбачає забезпечення особистості, формування в неї цілісної картини світу, передбачає наступності напрямів та етапів виховної роботи.

На даний час в школі працює військово-патріотичний гурток «Зірниця», керівник - Скрипник І.В.

Протягом року учні шкіл району брали участь у таких конкурсах і акціях:

- Військово - патріотична гра учнівської молоді «Зірниця»;

- Традиційний шкільний конкурс – огляд пісні та строю;

- Всеукраїнській проект «Ордена та медалі моєї сім’ї»

- Історико-краєзнавча акція учнівської молоді «Славетні земляки у світовій культурі та у пам’яті нащадків»;

/Files/images/20151203_121922.jpg

- Всеукраїнська акція учнівської та студентської молоді «Шляхами подвигу і слави», присвячено 70-й річниці Перемоги у ІІ Світовій війні;

- Всеукраїнська акція «Допоможемо воїнам АТО»;

- Всеукраїнська акція «Людяність у нелюдяний час»;

- Бесіда «Моя Батьківщина незалежна Україна»;

- Участь у святі до «Дня визволення Захарівки»;

/Files/images/20151203_120549.jpg

- Засідання круглого столу «Майбутній воїн»;

- Бесіда «Патріотизм – уміння любити рідний край та служити йому»;

- Тренінг «Що означає бути патріотом»;

- Конференція «Захист вітчизни, шанування її державних символів»;

- Бесіда «Що таке почуття гідності громадянина»;

- Свято «Козацькому роду нема переводу»;

- Бесіда «Людина - найвища цінність»;

- Круглий стіл: «Свобода особистості, рівність усіх перед законом, право самостійно визначати Добро і Зло»;

- Написання проекту «Служіння заради миру»;

- Конкурс малюнку «Ми за мир»;

- Круглий стіл «Коли доречне співчуття та увага до людей похилого віку»;

- Бесіда «Земляки - національні герої»;

- Участь у змаганнях молодіжних козацьких іграх «Захист Вітчизни»;

- Конференція «Життя як сполох, бережи його»;

- Бесіда «Віра і релігія в житті людини»;

- Конференція «Права та свобода Українців»;

/Files/images/20151201_115831.jpg

- Відкритий виховний захід «Юний патріот»;

- Військово-спортивна гра «Нащадки козацької слави».

/Files/images/SAM_1402.JPG

Хотілося б особливу увагу звернути на метод проектів. Вчителі вже не один рік в своїй діяльності застосовують проектну технологію під час підготовки та проведення виховної роботи.

Проектна діяльність особистості, що необ­хідна суспільству майбутнього і сьогоденню, виробляється в процесі виконання урочних та позаурочних проектів.

/Files/images/20160126_100531.jpg

Завдання проекту не тільки в тім, щоб виконати якусь корисну роботу, а й у тім, щоб на цій роботі розширити свій світогляд, набути теоретичних знань. У основі проектної технології лежить розвиток пізнавальної та дослідницької діяльності учнів, уміння конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, розвивати творчі здібності. Традиційний зв’язок "учитель-учень” змінюється на "учень-учитель”. Особливого значення набуває залучення школяра до процесу пошуку. Цінною є співпраця між учнями та вчителем. Важливим є не лише результат, а й процес досягнення результату. Ми із 2015року працюємо над реалізацією проекту "Я-людина,громадянин, патріот" (текст у вкладці)

Моніторинг результатів анкетування старшокласників за останні 3 роки дає можливість зробити висновки:

Рівень громадянськості та патріотизму випускників має позитивну динаміку. Помітно підвищились показники сформованості громадянської позиції та

патріотизму учнів протягом останніх двох років. Це може бути пов’язано як із загальною по Україні тенденцією, так і з активізацією національно-патріотичного виховання в НВК.

/Files/images/Фото6348.jpg


/Files/images/козаки.JPG


/Files/images/SAM_1314.JPG

/Files/images/Фото-2556.jpg

/Files/images/SAM_5879.JPG

/Files/images/SAM_3701.JPG

/Files/images/SAM_3618.JPG

/Files/images/IMG_20151207_132941.jpg

/Files/images/SAM_2062.JPG

/Files/images/SAM_0982.JPG

/Files/images/20151203_120549.jpg

/Files/images/20151127_123948.jpg

/Files/images/20151127_104441-1.jpg


/Files/images/2.jpg

/Files/images/1.jpg

/Files/images/SAM_1303.JPG

/Files/images/SAM_1276.JPG

/Files/images/IMG_20170120_135501.jpg

/Files/images/20151201_122053.jpg

/Files/images/23022017478.jpg

/Files/images/1830178qyjed01h98 (1).gif

Кiлькiсть переглядiв: 984

Коментарi