Проблема:

«Формування національної свідомості, любові до рідного краю, народу, держави»

Національне виховання в Українській державі має бути спрямоване на формування у молоді і дітей світоглядної свідомості, ідей, поглядів, переконань. Ідеалів, традицій, звичаїв, інших соціально значущих надбань вітчизняної і світової духовної культури.

/Files/images/-2-638.jpg

Національне виховання є органічним компонентом освіти і охоплює всі складові системи освіти.

В основу національного виховання мають бути покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї і школи, наступності та спадкоємності поколінь.

Мета:

набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування у молоді незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної,ь художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.

Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:

Ø дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми;

Ø організація виховного процесу в класному колективі та з батьками;

Ø створення програми виховання для кожного класу з урахуванням власних педагогічних можливостей класних керівників, батьків;

Ø наповнення програми виховання змістом, відповідно до вікових особливостей учнів;

Ø реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;

Ø оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової. Масової;

Ø створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця, його психолого-педагогічний супровід;

Ø співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;

Ø інтеграція зусиль батьківської громади, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров’я.

Спосіб досягнення

поставленої мети реалізується шляхом:

· навчально-виховного процесу;

· позаурочної та позакласної роботи;

· позашкільної освіти;

· роботи органів учнівського самоврядування;

· взаємодії з батьками, громадськими організаціями.

Основні напрями виховання:

Реалізація основних завдань і принципів виховання у національній системі освіти здійснюється у ряді пріоритетних напрямків.

Патріотичне виховання – формування патріотичних почуттів означає вироблення високого ідеалу служіння нардові, готовності до трудового та героїчного подвигу в їм’я процвітання української держави. Воно покликане формувати громадянина-патріота, виробляти глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовність у будь який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими та військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного вдосконалення, а також вивчати бойові традиції українського народу.

Правове виховання – формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); знання й дотримання у поведінці Законів України; активна протидія особам та установам, що порушують закони, завдають збитків державі; зазіхають на територіальну цілісність і незалежність України.

Моральне виховання – Прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей./Files/images/1830178qyjed01h98 (1).gif

Кiлькiсть переглядiв: 515

Коментарi