• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Впроваджуємо творчість В.Сухомлинського

/Files/images/сух. гів.gif

/Files/images/Сухомлинський сайт.png

"Що саме головне було в моєму житті?
Без роздумів відповідаю: любов до дітей"
В. Сухомлинський


/Files/images/Сухомлинський.jpg

Педагогічний талант Сухомлинського - у рідкісній здатності відчувати й розу­міти світ дитини. Як ніхто інший, він знав, якими засобами можна впливати на форму­вання дитячої душі. Йому не було рівних не тільки в здатності бачити різноманітність цих засобів, а й в умінні точно вибирати їх для виконання тієї чи іншої педагогічної задачі. Виховання особистості, на його думку, відбувається під впливом великої кіль­кості взаємозв'язаних, об'єднаних єдиною педагогічною надією засобів. У своїх кни­гах і статтях В.О.Сухомлинський щедро ділиться тим, що йому відкрилось як людині, наділеній особливою педагогічною проникливістю. Колосальна різноманітність спо­собів, прийомів, підходів, які вміщені в його публікаціях, і є невичерпним джерелом для педагогічної науки.

Гуманістична педагогіка Сухомлинського вкрай необхідна сучасній українській спільноті, яка переживає різні трансформації; не відчуваючи потреби в засвоєнні пе­дагогічних ідей гуманістичного напрямку.

«Краса - мати доброти й сердечності», «Краса - джерело морального багатства людини», - стверджує педагог. Якщо дитина вчиться сприймати красу, захо­плюється нею - це означає, що сприйняття стає більш емоційним, накопичуються ес­тетичні враження, без чого неможливе облагороджування душі, розвиток людського в людині: «Людина стала людиною, коли почула шелест листя і пісню коника, дзюр­чання весняного струмка і дзвін срібних дзвіночків жайворонка в бездонному літньо­му небі. Шелест сніжинок і завивання завірюхи за вікном, ласкавий клекіт хвилі й урочисту тиші ночі - почула і, затамувавши подих, слухає сотні й тисячі років чудову музику життя. Умій і ти слухати цю музику, умій милуватися красою».

Любов до дитини, утвердження добра, виховання красою - це три константи, три кити гуманної педагогічної системи. Сухомлинського.Усі вони взаємозалежні й взаємодоповнюючі і знаходяться в органічній єдності


Презентація впровадження досвіду В.О.Сухомлинського

вчителями Захарівського НВК КЗ «Глинське НВО»

за посиланням: https://drive.google.com/open?id=15q1p5loGHdYvZ480AgDSbwlQ0WOHX_OA

/Files/images/Надія.png

/Files/images/Хліб.JPG

/Files/images/круглий стіл.JPG

/Files/images/молоді вчителі.JPG

/Files/images/засідання.JPG

/Files/images/Ідеї Сух..jpg

1. Буктрейлер "Ледача подушка"

за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1wpxkrG1yHrymdYBSR5AI8uxhSgQMM1Cw

Підготував вчитель початкових класів Проценко Є.А. та учениця 3 класу Притула Аліна

2. Твори для позакласного читання Василя Сухомлинського "Серце віддаю дітям"

Підготувала вчитель початкових класів ПритулаН.А. https://drive.google.com/open?id=19vOgsC1hXXbXTWbgIPozOFpTYY4KPppb

3. Виховна година "Я хочу сказати слово..."

Підготував класний керівник 5 класу Садовничий Р.Я. https://drive.google.com/open?id=1ubvAXdyIGbds3u6H2iVeRchJuWnjt03W

4. Дидактичний матеріал до уроків української мови з використанням спадщини В.Сухомлинського для учнів 5-11 класів

Підготувала вчитель української мови та літератури Садовнича О.І. https://drive.google.com/open?id=13LMEVD40PFdZnMe9CQ172EfQAENuvGsS

Кiлькiсть переглядiв: 864

Коментарi